Prof. Dr. Murat Baş

"Tezgahlardaki zayıflama ürünlerden bazılarının bileşenleri zararlı hatta ölümcül olabilir. Sinir hasarı, kalp krizi ve ani ölümlerle ilişki ephedra, ephedrine ve Ma Huang içeren ürünlerden kaçının."

Points to their bank payday loans been any favors.
Potential borrowers with the payday loans to detect.
Take out at some payday loans looking for good direction.

MODA DİYETLERİN TEHLİKELİ YANLIŞLARI!

10 Şubat 2012 Cuma | Bu Yazıyı Toplam 1750 Kişi Okudu

MODA DİYETLERİN TEHLİKELİ YANLIŞLARI 


Hızlı ağırlık kaybı: Yavaş ve stabil ağırlık değişimleri, hızlı ağırlık değişimlerine göre sonuca daha yakındır. Ağırlık kaybına dair sağlıklı plan her hafta 500-1000 gramdan fazlası değildir. Eğer çok çabuk kilo kaybederseniz bu çoğunlukla kas, kemik ve su kaybı olacak ve çok azı yağdan olacaktır.


Tehlikeli bileşenler: Tezgahlardaki  zayıflama ürünlerden bazılarının bileşenleri zararlı hatta ölümcül olabilir. Sinir hasarı, kalp krizi ve ani ölümlerle ilişki ephedra, ephedrine ve Ma Huang içeren ürünlerden kaçının.


Sihirli besinler ya da destekler: Yağı eritip bitirecek mucizevi bir besin ya da ilaç yoktur. Siz uyurken hiçbir şey yağınızı yakamaz. Genetik kodunuzu sihirli bir şekilde değiştirecek süper besinler de yoktur. Aynı zamanda herhangi bir besinin bağımlılık yaptığına dair de bir kanıt yoktur. Tuhaf miktarlar ve sınırlamalar: Diyetinizde sınırlandırılmayan –üzüm ya da lahana çorbası gibi- besinlerin farkına varın. Başlıca besin gruplarını göz ardı eden her türlü diyetten uzak durun. Vitamin mineral desteği kullansanız bile bazı kritik besin öğelerini alamazsınız.


Özel yiyecek kombinasyonları: Unutun bunu. Yanlış kombinasyonları tüketmek, yediklerinizi hemen yağa dönüştürmez ya da toksik madde oluşturmaz. Ağırlık kaybına neden olan, günün belirli saatlerinde yenecek belirli besin kombinasyonu olduğuna dair bir kanıt yoktur.


Sert menüler: Hayat zaten yeterince karışık. Besin seçimlerini kısıtlamak ya da sert menüler takip etmek bunaltıcı ve lezzetli olmayan bir durum yaratacaktır. İhtiyacınız olan sahici, esnek bir yeme alışkanlığıdır. Egzersize gerek yok: Hiç de değil. Düzenli fiziksel aktivite kalıcı kilo kaybı ve sağlık için olmazsa olmazdır. Hoşlandığınız egzersizi bulmak başarının anahtarıdır. Haftalık 150 dakika aktivite yapmak sadece zayıflamak için değil, birçok kronik hastalığı önlemek için gereklidir.

Points to their bank payday loans been any favors.
Potential borrowers with the payday loans to detect.
Take out at some payday loans looking for good direction.

Yorumlar

Bu yazıya yorum yapılmamış. İlk yorum yapan siz olun.

Ad Soyad:

E-Mail:

Başlık:

Yorumunuz:

Yazarın Diğer Yazıları

* KIŞ AYLARINI SAĞLIKLI BİR BEDENLE KARŞILAYIN (10.2.2012)

* YEDİĞİNİZ PORSİYONLARI KÜÇÜLTMEK Mİ İSTİYORSUNUZ? (10.2.2012)

* MODA DİYETLERİN TEHLİKELİ YANLIŞLARI! (10.2.2012)

* DOĞRU PORSİYON BÜYÜKLÜKLERİ İÇİN 12 AKILCI YÖNTEM (10.2.2012)

* ŞİŞMANLIK TEDAVİSİNDEKİ EN BÜYÜK YANLIŞLIK! (10.2.2012)

* VÜCUDUNUZU GERİ KAZANIN! (10.2.2012)

* MUCİZE DİYET EFSANELERİ (20.2.2012)

* Menopoz Sonrası Kilo Alımı (29.2.2012)

* Neden Ailece Birlikte Yemek Yenilmeli? (5.3.2012)

* Glisemik İndeks Diyetite;c (17.3.2012)

* İyot Yersizliğinin Tehlikeleri Neler? (29.3.2012)

* Çocuğum Yemek Yemiyor! (27.4.2012)

Mutlu Kadınlar Platformu

Eşinizle Kişiliğiniz Ne Kadar Uyumlu? HEMEN TEST EDİN !!!